معرفی وبلاگ
حضرت آیت الله خامنه ای در نشست اندیشه های راهبردی ؛ نقش و سهم بانوان را در نظام اسلامی ممتاز و بی بدیل دانستند و خاطر نشان کردند : " نقش بانوان در دوران مبارزه پیروزی انقلاب اسلامی ، بعداز انقلاب بویژه دوره بسیار سخت دفاع مقدس و در عرصه های مختلف ، نقش مؤثر ، ممتاز و بی جایگزینی است که با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست ." از نگاه رهبر انقلاب اسلامی ، اولین کسی که نقش و جایگاه ممتاز بانوان را درک کرد و زمینه ساز نقش افرینی برجسته زنان در عرصه های مختلف شد ، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1061447
تعداد نوشته ها : 116
تعداد نظرات : 9
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

انتقاد آيت الله طبرسي از عدم توجه مسؤولان به فرهنگ حجاب و عفاف

 


 

به گزارش خبرگزاري رسا در ساري، آيت‌الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران امروز در خطبه‌هاي نماز عبادي سياسي مركز استان با اشاره به در پيش بودن دستور كشف حجاب از سوي رضاخان، گفت: اقدام رضاخان در كشف حجاب پيروي از حركت ضد اسلامي آتاتورك بود.

 

وي با بيان اين كه دوري از حجاب و عفاف اسلامي تمدن نيست، ادامه داد: متأسفانه عده اي بدحجابي را يك تمدن مي دانند.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري با تأكيد براين كه بدحجابي يك فرهنگ شوم استعماري است كه به بهانه آزادي زنان زمينه فساد و بي بندوباري را فراهم مي كند، بيان داشت: بايد از همه ظرفيت ها به منظور جلوگيري از گسترش اين فرهنگ ضد ديني درجامعه استفاده كرد.

آيت الله طبرسي با اشاره به اين كه متأسفانه بي فرهنگي و برهنگي به يك فرهنگ تبديل شده است، خاطرنشان كرد: بايد با تأسف گفت كه مسؤولان ما نيز عزمي جدي براي مقابله با بدحجابي و بي فرهنگي ندارند.

وي با تأكيد براين كه حجاب اسلامي زمينه تقويت جايگاه زن را فراهم كرده است، گفت: بي حجابي و بي عفتي موجب تنزل جايگاه وجودي زن مي شود.

برخي در انتخابات 88 از بد حجابي استفاده تبليغاتي كردند

نماينده ولي فقيه درمازندران از بدحجابي و بي حجابي به عنوان يك فرهنگ و پديده شوم و شيطاني ياد كرد كه از سوي دشمنان انقلاب و نظام اسلامي ترويج مي شود و ادامه داد: متأسفانه در انتخابات گذشته نيز از پديده شوم بدحجابي استفاده تبليغاتي كردند.

امام جمعه ساري در بخش ديگري از سخنان خود به تحريم و توطئه دشمنان نظام عليه ايران اسلامي اشاره كرد و با بيان اين كه تحريم ها از ابتداي پيروزي انقلاب عليه ملت ايران وجود داشته است، گفت: امروز نظام اسلامي عليرغم همه توطئه افكني دشمنان در اوج اقتدار قرار دارد.

نماينده ولي فقيه در مازندران با بيان اين كه همه تلاش هاي دشمنان براي تضعيف ولايت و رهبري با شكست مواجه شده است، گفت: ملت ايران اسلامي با هوشياري و آگاه تر از هر زمان ديگري در صحنه حضور دارند.

آيت الله طبرسي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در بخش هاي مختلف جامعه ديني، گفت: امروز هر چه داريم از همين فرهنگ ايثار و شهادت است و نبايد بگذاريم خداي ناكرده دشمنان انقلاب آن را كمرنگ كنند.

وي عزت و سربلندي ايران اسلامي را به بركت خون شهدا دانست و خاطرنشان كرد: حماسه آفريني ملت سلحشور ما در دفاع از ميهن اسلامي، جهان را بهت زده كرده است.

 

 

 

 


شنبه پنجم 12 1391 11:33
X