معرفی وبلاگ
حضرت آیت الله خامنه ای در نشست اندیشه های راهبردی ؛ نقش و سهم بانوان را در نظام اسلامی ممتاز و بی بدیل دانستند و خاطر نشان کردند : " نقش بانوان در دوران مبارزه پیروزی انقلاب اسلامی ، بعداز انقلاب بویژه دوره بسیار سخت دفاع مقدس و در عرصه های مختلف ، نقش مؤثر ، ممتاز و بی جایگزینی است که با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست ." از نگاه رهبر انقلاب اسلامی ، اولین کسی که نقش و جایگاه ممتاز بانوان را درک کرد و زمینه ساز نقش افرینی برجسته زنان در عرصه های مختلف شد ، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.
صفحه ها
دسته
لينك سازمان زنان
لينك دوستان
سايت مراجع تقليد
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 854220
تعداد نوشته ها : 1937
تعداد نظرات : 211
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

 

در نوك اين برج نمادي وجود دارد كه شما فكر مي كنيد نماد اسلام يعني ماه است اما خير اين  است . كه شواليه هاي

 

افسران - در نوك اين برج نمادي وجود دارد كه شما فكر مي كنيد نماد اسلام يعني ماه است اما خير اين نماد بز بافومت است . كه شواليه هاي معبدي و فراماسون ها آن را مي پرستند .

 

 

 

 

افسران - در نوك اين برج نمادي وجود دارد كه شما فكر مي كنيد نماد اسلام يعني ماه است اما خير اين نماد بز بافومت است . كه شواليه هاي معبدي و فراماسون ها آن را مي پرستند .

 

نماد بز بافومت كه در بالاي برج ساعت هم استفاده شده است . اين نماد در فيلم جمونگ و امپراطور بادها هم به شدت استفاده شده است كه فيلم جومونگ هم ساخته دست فراماسون ها است و معني خود (جومونگ )يعني: راهب يهودي (چوسان )يعني :خورشيد يهودي (جولبن) يعني: لبنان يهودي.

 

در شب ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقيقه روز سايه اين برج شيطاني بر كعبه احاطه داشته باشد مي دانيد يعني چه ؟ يعني شيطان بر خدا تسلط يابد.

 

افسران - در شب ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقيقه روز سايه اين برج شيطاني بر كعبه احاطه داشته باشد مي دانيد يعني چه ؟   يعني شيطان بر خدا تسلط يابد.

 

#لبيك_يا_خامنه_اي#مكه#سياست

 

نئو فراماسونري در عرصه جنگ نرم

تاريخ : جمعه هفدهم شهريور 1391 | 22:45 | نويسنده : فدايي گل زهرا
تشكيلات فراماسونري معمولاً در شرايطي كه به تدريج پرده از رازهايش بر مي افتد ، شروع به پوست اندازي و نو به نو شدن مي نمايد و خود طي برنامه هايي سيستماتيك شروع به افشاگري عليه سازمان قبلي كه از حيّز انتفاع افتاده و به اصطلاح ديگر سوخته به حساب مي آيد، مي كند

يكي از خصوصيات و ويژگي هاي تشكيلات فراماسونري ، نو به نو شدن در هر زمان و منحرف نمودن اذهان از سازمان اصلي با قرائت هاي مختلف و دگرگون از تاريخ و مفاهيم و شاخص هاي ماسون گري به شمار مي آيد. اين ويژگي تقريباً از همان دوران نخست شكل گيري اين تشكيلات مخوف صهيوني در عملكردها و تحركات آن ، بارز و مشخص بود. مثلاً درحالي كه اساس تشكيلات فراماسونري از همان نخستين سال هاي اوليه ي هزاره دوم ميلادي و پس از اولين جنگ هاي صليبي توسط فرقه ي موسوم به « شواليه هاي معبد » شكل گرفت و به تدريج در سراسر اروپا گسترش پيدا كرد ، اما در تواريخ رسمي ، تاريخ شكل گيري نخستين « لژهاي ماسوني » را مربوط به قرن هجدهم و تشكيلات « بنايان آزاد » و اشخاصي مانند « دزاگوليه » دانستند.

 

نئو فراماسونري

 

يا تا همين اواخر شركت اين تشكيلات را در انقلابات فرانسه و آمريكا انكار مي كردند و يا نفوذ سياسي - فرهنگي - اقتصادي آن را در مراكز قدرت منكر مي شدند.
في المثل تا ساليان دراز، حضور اعضاي لژهاي مختلف ماسوني در نهادهاي قدرت دوران قاجار و پهلوي تكذيب مي شد و اصلاً وجود چنان تشكيلاتي را افسانه جلوه مي دادند. اما مسائل مختلف و افشاگري برخي روحانيون و نويسندگان مبارز در سطح داخل و خارج باعث برافتادن پرده هاي راز و رمز اين تشكيلات مخوف در همان سال ها گرديد .
تشكيلات فراماسونري معمولاً در شرايطي كه به تدريج پرده از رازهايش بر مي افتد ، شروع به پوست اندازي و نو به نو شدن مي نمايد و خود طي برنامه هايي سيستماتيك شروع به افشاگري عليه سازمان قبلي كه از حيّز انتفاع افتاده و به اصطلاح ديگر سوخته به حساب مي آيد، مي كند. اين مسئله در طي دهه 1340 شمسي مقارن با دهه 60 ميلادي نيز اتفاق افتاد. در طي اين سال ها ناگهان 3 جلد كتاب توسط « اسماعيل رايين » درباره ي تشكيلات فراماسونري ايران و لژهاي مختلف و اعضاي آن تحت عنوان « فراموشخانه و فراماسونري در ايران » به چاپ رسيد. اين اتفاق كه براي نخستين بار در ايران رخ مي داد، آن هم در شرايطي كه مراكز سياسي و اقتصادي و فرهنگي كشور در تيول تشكيلات فراماسونري بود ، رويداد حيرت آوري مي نماياند


اما بعداً مشخص شد كه در آن سال ها ، تشكيلات فراماسونري در ايران مشغول به اصطلاح پوست اندازي بوده و لژهاي مختلف را در يك سازمان بزرگ تحت عنوان « لژ بزرگ ايران » متشكل مي كرده كه در راس آن « شريف امامي » ( يكي از معدود ماسون هاي درجه 33 ) حضور داشته است. سال ها بعد كه خاطرات « اسداله علم » ( وزير دربار شاه ) انتشار يافت ، روشن شد كه اساساً هزينه و امكانات انتشار كتاب هاي 3 جلدي اسماعيل رايين توسط « ساواك » تامين شده بوده است.
در آن 3 جلد كتاب اگرچه به درستي سازماندهي ، چارتر تشكيلاتي و چگونگي عضويت و اسامي بسياري از ماسون هاي ايران چاپ شده بود ، اما از عملكرد سياسي ، اقتصادي و فرهنگي شان و همچنين تأثير در تصميم گيري هاي مراكز قدرت رژيم شاه سخني به ميان نيامده بود . علاوه بر آن درباره ي تشكيلات جديد يعني لژ بزرگ ايران نيز مطلبي درج نشده بود. ضمن اين كه قدرت اين تشكيلات به رخ مردم كشيده شد و به نوعي رعب و وحشت در دل به خصوص طبقه ي به اصطلاح روشنفكر و شبه روشنفكر ايجاد گرديد.
در طي سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، خيلي ها به دنبال همان تشكيلات و سازماني بودند كه با چارتر مشخص در كتاب رايين افشاء شده بود. درحالي كه سال ها پيش از آن افشاگري ، كل تشكيلات به لحاظ سازماندهي و ارتباطات ، اساساً تغيير كرده بود!
سومين مثالي كه مي توان درباره ي خودافشاگري هاي تشكيلات فراماسونري ارائه نمود ، موجي است كه از اوايل هزاره ي سوم و پس از علني شدن جريان آخرالزمان گراي صليبي- صهيوني در جهان به راه افتاد و تعداد زيادي مقاله و كتاب در اين باب به چاپ رسيد و فيلم هاي متعددي نيز بر همين اساس ساخته و با سر و صداي بسيار بر پرده ي سينماهاي جهان نقش بست كه مهم ترين آنها سه گانه « دن براون » يعني « رمز داوينچي » ، « فرشتگان و شياطين » و « سمبل گمشده » بود كه دو قسمت اول توسط « ران هاوارد
در اين كتب و فيلم ها بسياري از اسرار كهن ماسوني برملا شد و علاوه براينكه به اصطلاح اطلاعات سوخته ي ماسوني در معرض ديد عموم قرار گرفت ، يك نوع قدرت نمايي رواني هم توسط اين تشكيلات صورت پذيرفت. اين در حالي بود كه تشكيلات ماسوني سال ها پيش از آن بازهم پوست اندازي كرده و در شكل و شمايل جديد فرقه ها و شبه عرفان ها و صدها و هزاران فرقه ي به اصطلاح معنويت گرا ظهور يافته بود.
تلاش برخي خبرنگاران و نويسندگان و كارشناسان در ايران و ديگر كشورها موجب شد تا برخي مراكز مهم تصميم گيري فراماسون ها همچون « بيلدربرگ » يا « كميته 300 » در معرض افشاگري قرار گيرند و خيل اسناد و مداركي كه خصوصاً در سال هاي پس از انقلاب درباره نفوذ و كارنامه سياه تشكيلات ماسوني در جريان بسياري از فجايع تاريخي ايران و جهان انتشار يافت، باعث گرديد تا اين تشكيلات نهان روش، دست به يك موج ديگر خودافشاگري بزند كه اين بار ظاهر گرايي ، رواج سطحي نگري و دور ساختن افكار عمومي از حوزه هاي نفوذ تشكيلات فراماسونري ( اعم از سياسي و اقتصادي و نظامي و به خصوص فرهنگي و هنري ) در دستور كار قرار گرفت.

 

تشكيلات فراماسونري 
 
 كارگرداني شده و طي سالهاي 2005 و 2007 اكران گرديد. كار به جايي رسيده كه حتي شبكه هاي تلويزيوني معلوم الحال ماسوني مانند BBC و VOA نيز در فيلم هاي مستندي به افشاي اسرار سازمان فراماسونري مي پردازند!

 به دنبال توليد فيلم هايي مانند « رمز داوينچي » ، « فرشتگان و شياطين » ، « گنجينه ملي » و... مجموعه هاي مستندي نيز توليد شد كه اذهان را از شاخص هاي حضور افكار ماسوني در عرصه هاي فرهنگي و هنري و علمي به سوي ظواهر و نمادها و برخي اطلاعات سوخته مانند بازخواني ساختارهاي قديمي اين تشكيلات سوق دادند. نمونه فيلم هايي از اين نوع را افرادي مانند « ديويد اك » جلوي دوربين برده كه با هزينه ي تشكيلات فراماسونري در سطوح وسيعي نيز در سراسر جهان پخش شد.
متاسفانه افشاگري هاي انحرافي و فريبنده ي امثال « ديويد اك » بر برخي از محققان و افراد و گروه هاي ضد ماسون در ايران و جهان تاثير گذارد و آنها را به جاي تعمق در تفكرات و شاخص هاي انديشه هاي ماسوني و بررسي نفوذ و رخنه عناصر آن در عرصه هاي فرهنگي و علمي و طراحي برنامه هاي سياسي - اقتصادي براي قبضه نمودن مراكز قدرت ، به افراط در « نمادگرايي و سمبليسم » ، اصلي كردن اين نمادها و سمبل ها در تحركات ضد ماسوني بسنده كردند كه بعضاً اين افراط هاي غير واقعي به سطح لوث نمودن فعاليت هاي ضد ماسوني كشيده شد.
از اين دست آثار مي توان به مجموعه مستند « Arrival » اشاره كرد كه با نام « ظهور » در ايران تكثير و توزيع شده است. در اين مجموعه ضمن پرداختن افراطي به نمادها و نشانه هاي مختلف ماسوني ، از تحليل انديشه ها و تفكرات مخرب فراماسونري به شدت پرهيز شده و مخاطب را در سطح يك سري ظواهر نگاه داشته و به وي اجازه نمي دهد كه پديده ي فراماسونري را در عمق انديشه و فكر ، بررسي و تحليل نمايد. چنين گرايشي متاسفانه در برخي از سخنرانان داخلي كه بعضاً در دانشگاه ها و مراكز علمي و آكادميك نيز برنامه دارند ، مشهود است كه به دليل عدم حضور فعال  محققان و پژوهشگران معتبر اين حوزه در محافل و مجامع علمي ، بعضاً بازار داغي هم پيدا كرده اند.
به نظر مي آيد براي تشخيص چنين جرياني و تلاش جهت تصحيح مسير فعاليت عناصر ياد شده ، كافي است كه به برخي از شاخصه هاي بارز تشكيلات ، تفكر و انديشه فراماسونري كه اساساً ريشه در تاريخ اين تشكيلات داشته و با گذر زمان هم هيچ تغييري نكرده توجه نماييم:

« باستان گرايي » مهمترين شاخصه تفكر امروز فراماسونري است. تفكري كه از همان زمان ورود نخستين فراماسون ها به اين سرزمين ترويجش در دستور كار قرار گرفت. عمده هدف نيز نه احترام و اكرام تاريخ باستان يا گذشته ي مثلاً باشكوه اين آب و خاك بلكه تنها و تنها القاء اين فريب و نيرنگ تاريخي بود كه ايران داراي تاريخ باشكوهي از 2500 سال پيش به اين سو بوده ( يعني بدون تعارف 5000 سال تاريخ مشخص قبل از آن را ناديده گرفتند!) ولي در حمله اعراب ( بخوانيد مسلمانان ) نابود شده و از بين رفته است!!
در واقع آنچه مراد ماسون ها از اين باستان گرايي يا « آركاييسم » ( ايران منهاي اسلام ) بوده و هست ، جز هجمه عليه تمدن پرشكوه اسلامي و دين خاتم و جلوه هاي تاريخي و اجتماعي آن نيست. امروز نيز اين نوع باستان گرايي به انحاء مختلف در مكتوبات و سخنراني ها و فيلم هاي جريان به اصطلاح روشنفكري و همچنين جريان هاي نوظهور سياسي - فكري به چشم مي خورد. جرياني كه تاريخ تمدن اسلامي را طي حاكميت 10 قرني اش بر دنياي خاموش قرون وسطي و پس از آن و همچنين تأثير اساسي آن در شكل گيري تمدن امروز بشري را ناديده مي گيرد.
اومانيستي » ( انسان محوري ) و « سكولاريستي » ( جدايي دين از زندگي و اجتماع ) در اشكال و فرم هاي مختلف هنري و فكري و انديشه به نحوي كه خدا را از زندگي بشر خارج كرده و به جاي آن مسائلي از قبيل اراده انساني و يا معنويت هاي غير الهي را بنشانند. اين تفكراتي است كه شاخص ترين ماسون هاي دوران رنسانس تحت عنوان نهضت روشنگري تئوريزه كرده و طي 3-4 قرن اخير در اشكال مختلف ادبي و هنري و علمي به خورد بشريت داده اند. از جمله حضور تعيين كننده اين تفكرات صهيوني در دروس و سرفصل هاي درسي علوم انساني دانشگاه ها يكي از آسيب هاي جدي جامعه فرهنگي و هنري ما به حساب آمده است.
ليبراليسم » به عنوان سيستم سياسي- اجتماعي منتج از اومانيسم و سكولاريسم.
اباحه گري » و بي بند و باري و جدي نگرفتن آن در سطح جامعه


ولايت فقيه در تداوم نبوت پيامبران و امامت ائمه اطهار (ع) و به عنوان نيابت امام عصر (عج) 1- نماياندن فراماسونري به عنوان يك ايده و سازمان مستقل سياسي و فكري و دور ساختن آن از هرگونه شائبه ي صهيونيستي ، در حالي كه بنا به نوشته ها و اسناد مختلف و كهن صهيوني ، تشكيلات فراماسونري شاخه اي از امپراتوري جهاني صهيونيسم محسوب شده و از ديرباز به عنوان بازوي سياسي ، اقتصادي و فرهنگي آن عمل كرده است. 2- 3- ترويج تفكرات « 4- ترويج « 5- ترويج « 6- تسامح و تساهل در اصول و احكام ديني مانند حجاب ، روابط زن و مرد و ... 7- ناكارآمد جلوه دادن قواعد اسلامي در مديريت جامعه و ارتجاعي نشان دادن و واپس گرا نماياندن قوانين ديني مانند قصاص ، حضانت ، ارث و... براي مسائل امروز 8- ناديده گرفتن 9- غربزدگي و خودباختگي نسبت به تجدد و مدرنيسم غرب.

 

فراماسونري


بهاييت و وهابيت و همچنين فرقه هاي نوپديد

متأسفانه نشانه هاي متعددي را از حضور عناصر فوق در عرصه هاي فرهنگي و هنري و علمي امروز جامعه اسلامي مان شاهديم. از تحسين و تجليل عناصر و عوامل پيشاني سفيد ماسون تحت عنوان دانشمند و فيلسوف و متفكر و فرهيخته و... گرفته ( كه در نشريات و رسانه هاي مختلف صورت مي گيرد ) تا چاپ مكتوبات و برنامه هاي ديداري و شنيداري در تضعيف و خدشه دار ساختن اصول و احكام و قوانين اسلامي تا محدود ساختن صهيونيسم و تفكرات صهيوني به اسراييل و فلسطين تا پرهيز از تبيين ابعاد شرك آميز ، نژادپرستانه ، سرمايه سالارانه و سلطه طلبانه انديشه صهيونيسم و مصاديق آشكار و پنهانش در عرصه هاي فرهنگي و هنري و علمي و تا ...
آنچه بيان شد ، نشان مي دهد كه تشكيلات فراماسونري در يك سازماندهي نوين ، امروزه وراي نمادسازي و سمبل گرايي در عرصه يك جنگ نرم تمام عيار با تماميت اسلام درگير شده و همه نيروهايش را به اين ميدان فراخوانده است تا در يك درگيري نفس گير پس از فروپاشي ايدئولوژيك جامعه اسلامي ( همچون تجربه آندلس )، فروپاشي فيزيكال آن را شاهد باشد.
امروز ناديده گرفتن اين تهاجم فرهنگي همه جانبه ( كه مقام معظم رهبري آن را به طور رسمي از آذرماه 1368 يعني فقط حدود 6 ماه پس از آغاز ولايتشان گوشزد كرده و طي اين 22 سال در هر فرصت و در بسياري از بياناتشان مراحل مختلف آن را تبيين نموده و ضرورت مقابله برنامه ريزي شده را يادآور شده اند ) جز تأثير انديشه هاي ماسوني نيست ، انديشه اي كه تمامي طرح و برنامه هاي فوق را جز توهمي بيش ندانسته و تحت تاثير القائات صهيونيست هايي مانند « كارل پوپر » و « دانيل پايپز » ( كه « توهم توطئه » را تئوريزه نمود ) آن را حاصل خيالات و تصورات كهنه شده محسوب مي كنند. 10- تسامح در برابر فرقه هاي صهيوني از قبيل .

 

نمادهاي فراماسونري به همراه عكس و توضيحات كامل

نمونه اي از اين نمادها آبليسك – دست شيطان يا دست شاخدار – گونيا و پرگار – عدد ۶۶۶ – عدد ۱۳ و … ميباشد كه در ادامه به توضيح كامل آنها ميپردازيم.

ماسون ها و عقايد شرك آميز مصر باستان
۱. نقوش اهرام ٬ مجسمه هاي ابوالهول و همچنين نوشته هاي هيروگليف در سراسر لژهاي ماسوني به چشم مي خورد

 

۲. دعاهايي كه ماسون ها مي خوانند مملو از عبارات مصري است كه در زمان فراعنه از آنها استفاده مي شده است . مثل: مَعَت نِب مِن آ٬ مَعَت بَ آ = بزرگ است استاد فراماسونري ٬ بزرگ است روح فراماسونري.

 

بقيه در ادامه مطلب ....

 

 

X